Systemy hotelowe

Systemy hotelsystemy hoteloweowe CHART – niezawodne rozwiązanie dla Twojego hotelu

Zarządzanie hotelem, pensjonatem lub innym ośrodkiem wypoczynkowym nie jest prostym zadaniem.   Ogromna liczba przewijających się gości hotelowych, ciągła płynność przyjęć i ich wymeldowań czy też obsługa dodatkowych usług, zamówionych przez poszczególnych klientów, to tylko część zadań, którym muszą sprostać pracownicy obiektu. Pomóc im w tym mogą systemy hotelowe CHART – niezawodne rozwiązanie, które sprawdzi się także w Twoim hotelu.

System hotelowy to konieczność

Obecnie gość, który przyjeżdża do Twojego hotelu, nie tylko oczekuje obsługi na wysokim poziomie, ale także dodatkowych usług. Baseny, SPA, siłownie, sauny, restauracje lub bary – to jedynie przykłady propozycji, którymi możesz wzbogacić ofertę swojego obiektu. Aby wprowadzone przez Ciebie usługi były chętnie wybierane przez gości, warto zainwestować w odpowiedni system do hotelu.  CHART obejmuje swoim zarządzaniem wszystkie aspekty związane z profesjonalną obsługą gości hotelowych, dzięki czemu Twój hotel będzie kojarzony z komfortem i wysokim poziomem obsługi klienta.

Modułowy system do hotelu

Chart to system do hotelu wyposażony w odpowiednie moduły. Jego ogromną zaletą jest to, że działa on zarówno w sieci komputerowej hotelu, a ponadto komunikuje się pomiędzy poszczególnymi terminalami obsługiwanymi przez pracowników odpowiedzialnych za konkretne działy. W ramach tego systemu możliwa jest obsługa gości hotelu i ich sprawne rozliczenie za zamówione usługi. CHART posiada też kilka modułów, które zsynchronizowane z głównym programem na recepcji usprawniają realizację poszczególnych usług hotelowych.

Podstawowe moduły systemu Chartautomatyczne systemy hotelowe

  • Rezerwacje i meldunki
  • Należności i sprzedaż
  • Obsługa wyżywienia
  • Zestawienia i raporty
  • Dodatkowe zasoby

System hotelowy CHART–  czym jeszcze zarządza?

Nowoczesne budynki hotelowe to skomplikowane instalacje. Pod pięknie udekorowanymi ścianami kryją się kilometry kabli mających za zadanie dostarczać gościom hoteli wszelkie wygody. Wśród tych usług znajdują się też instalacje inteligentnego budynku, który ma zapewnić gościom obiektu nie tylko wygodę, ale również bezpieczeństwo. System hotelowy CHART usprawnia procedury rezerwacji i meldunku oraz kontroli usług dodatkowych zamówionych przez hotelowych gości – takich jak wydawanie posiłków, wynajem sal konferencyjnych, korzystanie z dodatkowych atrakcji hotelu. Ponadto systemy hotelowe kontrolują też bezpieczeństwo w inteligentnym budynku hotelowym. Jego moduły odpowiedzialne za urządzenia zewnętrzne i ich zarządzanie pozwalają na monitorowanie czynników takich, jak: temperatura, wilgotność powietrza, ciśnienie wody czy dostęp do poszczególnych drzwi pokojów hotelowych.