System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje

Współczesna branża hotelarska to dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw, z których wiele niezmiennie się rozrasta, działając w wielu państwach jednocześnie i korzystając z coraz większej koniunktury turystycznej zarówno w Europie, jak i na świecie. Równolegle ze znaczeniem biznesowym często wzrastają jednak także i same budynki – zwłaszcza te o najbardziej luksusowym charakterze, oczekiwanym przez rzesze dynamicznie bogacących się osób w klasie średniej i wyższych.

 

Technologia w hotelu jest nie tylko pomocna, ale też niezbędna

Coraz większe pojemności hoteli, mających zintensyfikować zyski swoją przestronnością oraz możliwością goszczenia wzrastającej liczby osób w wysokim standardzie, stanowią tym samym coraz większe wyzwanie logistyczne dla osób w nich pracujących. Powiększające się przestrzenie wymagają coraz to większej kadry pracowniczej o odpowiednim stopniu wykwalifikowania, by sprawnie w ich obrębie działać. Niezależnie jednak od tego jest to po prostu trudne, dla wielu wyczerpujące – nawet najbardziej zorientowani w obrębie danego hotelu pracownicy potrzebują zazwyczaj jakiegokolwiek sposobu sprawniejszego zarządzania tak specyficznym terenem.

Chart – program, dzięki któremu zorganizujesz pracę całego hotelu

Produkt ten, oferowany przez warszawską firmę Softech Sp. z o.o., wyróżnia się na tle reszty już samą genezą. System do hotelu Chart to oprogramowanie tworzone przez osoby realnie pracujące w branży i świadome wszystkich największych niedogodności w codziennej pracy hotelarskiej. Ma on swoimi funkcjonalnościami usprawnić działanie każdego budynku tego typu – od najmniejszych po największych przedstawicieli międzynarodowych hotelowych korporacji. Prosty oraz intuicyjny w działaniu, łatwy do opanowania bez wcześniejszych kontaktów z podobnym oprogramowaniem, stanowi opcję do wdrożenia „od zaraz” w każdym możliwym hotelu niezależnie od jego rozmiarów.

System do hotelu Chart wychodzi naprzeciw nowoczesnym technologiom, oferując hotelowym pracownikom aplikację mobilną, dzięki której mogą nadzorować stan wszystkich pokoi. Nieskomplikowany interfejs oparty na prostych powiadomieniach pozwala szybko podejmować nawet najbardziej skomplikowane działania w obrębie danego budynku. Codzienna obsługa gości hotelowych staje się prosta jak nigdy wcześniej, a ich stopień zadowolenia znacząco wzrasta.

Dlaczego jeszcze warto postawić na Chart?

Nie inaczej jest także z zadowoleniem samej obsługi hotelu z myślą, o której twórcy systemu Chart oferują nie tylko dodatkowe funkcjonalności w obrębie samej aplikacji, umożliwiającej bezpośredni podgląd na zapotrzebowanie każdego z pokojów, oraz możliwość komunikowania się w formie mobilnych wiadomości sprzężonych z aplikacją. To także dodatkowe oprogramowanie, powstałe specjalnie dla serca każdego budynku o charakterze chociażby około-hotelowym – recepcji. Najbardziej zaufane osoby mogą dzięki niemu mieć bezpośredni podgląd na stan wszystkich pokojów, sprawnie zarządzać rezerwacjami we wszystkich możliwych formach oraz kontrolować de facto cały hotel przy użyciu prostego oprogramowania o stopniu intuicyjności równym temu, z którym zetkną się posiadacze wspomnianej wyżej aplikacji.

System do hotelu Chart to funkcjonalności umożliwiające sprawną kontrolę nad każdym aspektem działalności hotelu – od finansów, przez zarządzanie zasobami ludzkimi, po kwestie zarządzania powierzchniami tak samych pokoi, jak i funkcji dodatkowych (np. SPA). Pełna lista dostępna jest na oficjalnej stronie, specjalnie dedykowanej oprogramowaniu. Spragnieni detali mogą się tam udać bez większego wahania – resztę zaś przekonać może już sama wizja idealnie działającego hotelu, koordynującego wszystkich jego pracowników oraz ułatwiająca radzenie sobie z wielką przestrzenią. Chart to z pewnością opcja idealna, której nie może przeoczyć nikt pracujący na co dzień w tej istotnej, niezmiennie wzrastającej branży.