Problemy komunikacyjne personelu – jak im zaradzić?

Konkurencja na rynku hotelarskim jest ogromna i z roku na rok ciągle rośnie. Nie jest tajemnicą, że podstawowym zadaniem, które należy spełnić, aby zadowolony klient do nas wrócił lub polecił nasz hotel innym, jest odpowiednia organizacja. Nawet najpiękniejszy widok za oknem, lokalizacja czy pyszne wyżywienie nie wystarczą, jeśli goście hotelowi będą narażeni na złą jakość obsługi i błędy wynikające ze słabej komunikacji personelu. Jak temu zaradzić? Tego dowiecie się w naszym artykule.

 

Zadania u Twoich pracowników w kilka sekund

Podstawą dobrej organizacji jest odpowiednia komunikacja. Dotyczy to zarówno przekazu informacji pomiędzy pracownikami tego samego szczebla, jak i managerami i zarządcami. Oprogramowanie dla hotelarstwa CHART umożliwia szybkie przydzielanie zadań wewnątrz załogi, a co za tym idzie, umożliwia sprawne działania i natychmiastową reakcję na pojawiające się problemy.

Grafik zawsze aktualny

Kolejną funkcjonalnością, która wspomaga pracę Twojej załogi to systemowy grafik. To bardzo ważne, aby każdy pracownik miał bieżący dostęp do aktualnego kalendarza zarówno w kwestii swoich obowiązków, jak i współpracowników. Dzięki temu w przypadku nagłych zmian, choroby pracownika, potrzeby przydzielenia większej ilości osób do innych obowiązków w danym dniu – możesz szybko zareagować i przeorganizować zespół.

Pracownicy w stałym kontakcie

Dzięki prostej aplikacji Staff Helper, która działa na wszystkich urządzeniach mobilnych (z systemem Android 4.1 lub nowszym), Twoi pracownicy mogą być w stałym kontakcie. Dla ułatwienia program został podzielony na 5 pomocnych modułów. Dzięki temu koordynacja sprzątania pokoi, sprzedaży z minibaru, naprawy i zgłaszania usterek i przepływ wiadomości nigdy nie były tak proste!

Pełna integracja z resztą systemów

Oprogramowanie dla hotelarstwa CHART umożliwia bezproblemową współpracę z innymi, istotnymi systemami i urządzeniami, które na co dzień są niezbędne w Twoim hotelu. Centrale abonenckie, zamki elektroniczne, drukarki fiskalne, systemy finansowo-księgowe, systemy rezerwacji internetowych – mogą zostać łatwo zintegrowane. Dzięki temu Twoi pracownicy nie będą narażeni na trudności techniczne i utratę cennego czasu na rozwiązywanie problemów systemowych.