Więcej niż oprogramowanie...

Integracja z systemami i urządzeniami zewnętrznymi

Które z systemów oraz urządzeń, zainstalowanych w Twoim hotelu, będzie obsługiwał system CHART?

System CHART umożliwia współpracę z różnego rodzaju systemami i urządzeniami peryferyjnymi jak: centrale abonenckie, zamki elektroniczne, drukarki fiskalne, systemy finansowo-księgowe, systemy rezerwacji internetowych czy GUS (automatyczne pobieranie danych na podstawie numeru NIP lub REGON).
Szeroka lista obsługiwanych urządzeń dostarczanych przez największych producentów pozwala na łatwą integrację i automatyzację codziennych procesów hotelu.

Centrale telefoniczne – integracja z systemem CHART umożliwia sprawną i spójną kontrolę nad połączeniami telefonicznymi, ustawianiem budzeń dla gościa, zmianę statusu pokoju

Zamki elektroniczne – zastępują tradycyjne zamki i klucze, wykorzystując technologię plastikowych kart magnetycznych, kart chipowych bądź zbliżeniowych identyfikatorów. Na karcie-kluczu może być zaprogramowany dostęp do pokoju oraz dodatkowych pomieszczeń np. siłowni, sauny itp. Karta-klucz może być również wykorzystana do opłacania rachunku w gastronomii

Obsługa płatności elektronicznych – natychmiastowa autoryzacja i potwierdzenie transakcji kartami płatniczymi

Drukarki fiskalne – system współpracuje z wszystkimi drukarkami najpopularniejszych polskich producentów urządzeń fiskalnych

Systemy finansowo-księgowe – dokumenty sprzedażowe eksportowane bezpośrednio do systemu finansowo-księgowego, dzięki czemu pracownicy obiektu nie tracą czasu na przepisywania dokumentów oraz unikają pomyłek

Integracja z systemami rezerwacji internetowej – bezpośrednie połączenie z portalami do rezerwacji internetowej automatycznie wprowadza nowe rezerwacje i aktualizuje dostępność pokoi