Recepcja sercem Twojego hotelu...

Recepcja

Sprawna obsługa gościa hotelowego to fundament każdego hotelu

Funkcjonalności Recepcji wykorzystywane są głównie przez personel recepcyjny, marketing oraz kadrę zarządzającą. Skoncentrowaliśmy się na tym, aby umożliwić sprawną obsługę gości hotelowych oraz mieć możliwość wyświetlenia niezbędnych informacji dotyczących całego obiektu hotelowego. Dzięki zebraniu niezbędnych funkcji, które ułatwiają obsługę gości, dają dostęp do wskaźników obiektu oraz wyniku finansowego, jaki został wygenerowany w danym okresie. Program posiada rozbudowany poziom uprawnień umożliwiający konfigurację programu w taki sposób, aby najistotniejsze dane o obiekcie były dostępne tylko dla wybranych, zaufanych osób.

ZAKRES FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU CHART

Profesjonalna i kompleksowa obsługa rezerwacji

  • przyjmowanie nowych rezerwacji, modyfikacja istniejących
  • możliwość rezerwacji kategorii pokoju bez przydzielania konkretnego numeru
  • możliwość rezerwacji miejsca w pokoju
  • przyjmowanie i obsługa rezerwacji grupowych oraz indywidualnych
  • obsługa cenników zależnych od sezonów oraz typów pokoi
  • możliwość ustawienia ceny gwarantowanej spoza cennika dla rezerwacji
  • obsługa dwóch przedziałów wiekowych dzieci
  • planowanie wyżywienia dla gości na etapie rezerwacji, z uwględnieniem wyżywienia dla dzieci
  • uwagi dotyczące gościa lub grupy
  • ustawienie oczekiwanej kwoty zaliczki
  • kontrola wpłaty wymaganej zaliczki
  • ustawienie rabatów przy rezerwacjach lub dla meldunków
  • możliwość prowadzenia rozliczeń z biurami turystycznymi, agentami lub innymi pośrednikami
  • wysyłka mailem potwierdzenia rezerwacji
  • generowanie potwierdzeń rezerwacji w formie papierowej
  • graficzna forma prezentowania rezerwacji
  • diagram obłożenia pokoi i porównanie z rokiem poprzednim
  • zestawienia aktualnego stanu pokoi prezentujące ilość przyjazdów, pobytów, wyjazdów oraz wyłączonych pokoi
  • wykres ilości przyjętych i anulowanych rezerwacji w ciągu dnia
  • kalkulator dostępności pokoi
  • raportowanie rezerwacji

Sprawne dokonywanie meldunków

  • meldowanie gości indywidualnych lub całych grup
  • meldowanie do pokoju lub na wybrane miejsce w pokoju
  • realizacja wcześniejszych rezerwacji
  • uproszczone meldowanie grupowe
  • domeldowanie kolejnej osoby do pokoju
  • przeniesienie gościa do innego pokoju
  • zmiana terminu wyjazdu
  • rezerwowanie usług dodatkowych
  • szybki podgląd bieżących meldunków
  • specyfikowane rodzaje pobytów usprawniające raportowanie
  • rezerwacja i realizacja usług dodatkowych
  • tworzenie zestawień i profilowanie gości
  • automatyczne obciążanie i przeliczanie rachunku gościa zgodnie z bieżącymi danymi meldunkowymi
  • przenoszenie zaliczek pomiędzy rezerwacjami oraz meldunkami
  • możliwość rozliczenia wszystkich lub wybranych gości
  • obsługa systemu zamków hotelowych i central telefonicznych
  • programowanie kart rabatowych dla systemu Gastro SZEF
  • predefiniowane karty pobytu w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim
  • możliwość edycji treści karty pobytu oraz dodania kolejnych wydruków
  • rejestracja zgody na przetwarzanie danych osobowych i wysyłanie informacji handlowych

Nadzór i administracja

  • podgląd bieżącego stanu sprzątania pokoju
  • prognoza check-in wyłączenia pokoi w przypadku niespodziewanych awarii lub planowanych remontów
  • podgląd i zarządzanie stanem połączeń telefonicznych z pokoi, np.: automatyczna taryfikacja połączeń, blokowanie połączeń wychodzących, ustawianie budzenia
  • przesyłanie wiadomości pomiędzy stanowiskami pracy
  • wielopoziomowe, konfigurowalne uprawnienia