Aktualności

Jak zwiększyć zyski z dodatkowych usług znajdujących się w hotelu? →

Wszystkie pokoje są zarezerwowane, ale nikt nie chce korzystać z dodatkowych usług, takich jak restauracja czy SPA? Wbrew pozorom to problem, z którym musi zmierzyć się wielu hotelarzy. Co zrobić, by zmienić tę sytuację na swoją korzyść? Jak zachęcić ludzi do korzystania z usług dodatkowych i jednocześnie zwiększyć zyski?

System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje →

Współczesna branża hotelarska to dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw, z których wiele niezmiennie się rozrasta, działając w wielu państwach jednocześnie i korzystając z coraz większej koniunktury turystycznej zarówno w Europie, jak i na świecie. Równolegle ze znaczeniem biznesowym często wzrastają jednak także i same budynki – zwłaszcza te o najbardziej luksusowym charakterze, oczekiwanym przez rzesze dynamicznie bogacących się osób w klasie średniej i wyższych.

Jaki program do obsługi hotelu wybrać? →

Rozwiązania z zakresu obsługi obiektu hotelowego oraz gości są bardzo pomocne i potrzebne dla całego personelu. Dzięki wdrożeniu informatycznych rozwiązań możliwe jest podniesienie efektywności zarządzania, przepływu informacji oraz obsługi gości hotelowych na każdym etapie ich pobytu.

Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu →

Odnotowywanie czystości pokoju hotelowego, zasobności barku czy zgłaszanie usterek w tradycyjny sposób jest czasochłonne. Po zebraniu wszystkich danych, lista wędruje do menadżera lub na recepcję i uruchamiany jest kolejny etap działań. Staff Helper usprawnia komunikację i ułatwia zarządzanie personelem hotelowym.

Przygotowania do zmian prawnych – JPK →

Zgodnie z nowelizacją Ordynacji podatkowej z ubiegłego roku od 1go lipca 2016 r. duże przedsiębiorstwa zostaną zobligowane do przekazywania danych podatkowych w formacie XML – Jednolity Plik Kontrolny.

Targi HORECA już jutro! →

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z naszymi przedstawicielami, tym razem w Krakowie. Podczas trzech dni, 4-6 listopad 2015, na Międzynarodowych Targach Wyposażenia hoteli i gastronomii HORECA, będziemy prezentować najnowsze rozwiązania z naszej oferty.

Spotkajmy się na WorldHotel w Warszawie. →

Zapraszamy serdecznie całą branże Horeca na spotkanie i prezentacje naszej oferty w Warszawie. Kolejny raz jesteśmy wystawcą na branżowych targach WorldHotel – wydarzeniu skierowanym do inwestorów związanych bezpośrednio z sektorem hotelarskim.

Zapraszamy do Poznania! →

Kolejny raz jesteśmy wystawcą w branżowych targach Polagra Gastro w Poznaniu. Już w dniach 21-24 września zaprezentujemy najnowsze rozwiązania sprzętowe oraz innowacyjne oprogramowanie dedykowane do gastronomii i hoteli.

Chart na targach EuroGastro 2015 →

Po raz kolejny mieliśmy przyjemność zaprezentować swoje produkty na Międzynarodowych Targach EuroGastro w Warszawie.
Wśród prezentowanych rozwiązań nie mogło zabraknąć najnowszej wersji naszego systemu hotelowego Chart oraz modułów z nim powiązanych – Channel Manager Hotel-In dla rezerwacji internetowych, aplikacja dla personelu Staff Helper czy też najpopularniejszy system do obsługi restauracji/baru Gastro.

Coraz mobilniej podczas obsługi gości hotelowych →

Staff Helper to jedna z nowoczesnych aplikacji, które świetnie wspomagają pracę całego personelu w obiekcie hotelowym. Aplikacja działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) i WiFi. System łączy w sobie narzędzie do rejestracji działań, kontroli pracy oraz komunikacji pomiędzy personelem hotelu.