Aktualności

Podstawowe błędy w obsłudze gościa hotelowego →

Jakość obsługi gościa hotelowego to jeden z najważniejszych aspektów pracy każdego hotelarza i jego zespołu. Dokładając wszelkich starań, aby klient poczuł się w naszym obiekcie komfortowo i bezpiecznie, zwiększamy swoje szanse na jego ponowną wizytę i pozytywne recenzje.

Jakich więc błędów w relacji z gośćmi powinniśmy unikać? Jakie zachowania są nie na miejscu? Tego dowiecie się z dzisiejszego artykułu!

Jak wybrać hotel na wakacje? →

Mile spędzone wakacje to nie tylko nieskazitelna pogoda, piękne widoki oraz pyszne, lokalne jedzenie. Istotnym elementem jest również wybór hotelu lub innego obiektu wypoczynkowego, w którym przyjdzie nam spędzić urlop.

W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, jak wybrać hotel na wakacje. Na co zwracać uwagę? Od czego zacząć poszukiwania idealnego hotelu?

Co musisz wiedzieć przed otwarciem hotelu? →

Z raportów Głównego Urzędu Statystycznego jednoznacznie wynika, że turystyka w Polsce jest coraz bardziej popularna. Nie jest więc zaskoczeniem, że powstaje coraz więcej obiektów noclegowych. Jak założyć własny hotel? W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, o czym należy wiedzieć przed otwarciem własnego hotelu.

Jak zwiększyć zyski z dodatkowych usług znajdujących się w hotelu? →

Wszystkie pokoje są zarezerwowane, ale nikt nie chce korzystać z dodatkowych usług, takich jak restauracja czy SPA? Wbrew pozorom to problem, z którym musi zmierzyć się wielu hotelarzy. Co zrobić, by zmienić tę sytuację na swoją korzyść? Jak zachęcić ludzi do korzystania z usług dodatkowych i jednocześnie zwiększyć zyski?

System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje →

Współczesna branża hotelarska to dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw, z których wiele niezmiennie się rozrasta, działając w wielu państwach jednocześnie i korzystając z coraz większej koniunktury turystycznej zarówno w Europie, jak i na świecie. Równolegle ze znaczeniem biznesowym często wzrastają jednak także i same budynki – zwłaszcza te o najbardziej luksusowym charakterze, oczekiwanym przez rzesze dynamicznie bogacących się osób w klasie średniej i wyższych.

Jaki program do obsługi hotelu wybrać? →

Rozwiązania z zakresu obsługi obiektu hotelowego oraz gości są bardzo pomocne i potrzebne dla całego personelu. Dzięki wdrożeniu informatycznych rozwiązań możliwe jest podniesienie efektywności zarządzania, przepływu informacji oraz obsługi gości hotelowych na każdym etapie ich pobytu.

Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu →

Odnotowywanie czystości pokoju hotelowego, zasobności barku czy zgłaszanie usterek w tradycyjny sposób jest czasochłonne. Po zebraniu wszystkich danych, lista wędruje do menadżera lub na recepcję i uruchamiany jest kolejny etap działań. Staff Helper usprawnia komunikację i ułatwia zarządzanie personelem hotelowym.

Przygotowania do zmian prawnych – JPK →

Zgodnie z nowelizacją Ordynacji podatkowej z ubiegłego roku od 1go lipca 2016 r. duże przedsiębiorstwa zostaną zobligowane do przekazywania danych podatkowych w formacie XML – Jednolity Plik Kontrolny.

Targi HORECA już jutro! →

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z naszymi przedstawicielami, tym razem w Krakowie. Podczas trzech dni, 4-6 listopad 2015, na Międzynarodowych Targach Wyposażenia hoteli i gastronomii HORECA, będziemy prezentować najnowsze rozwiązania z naszej oferty.

Spotkajmy się na WorldHotel w Warszawie. →

Zapraszamy serdecznie całą branże Horeca na spotkanie i prezentacje naszej oferty w Warszawie. Kolejny raz jesteśmy wystawcą na branżowych targach WorldHotel – wydarzeniu skierowanym do inwestorów związanych bezpośrednio z sektorem hotelarskim.

Zapraszamy do Poznania! →

Kolejny raz jesteśmy wystawcą w branżowych targach Polagra Gastro w Poznaniu. Już w dniach 21-24 września zaprezentujemy najnowsze rozwiązania sprzętowe oraz innowacyjne oprogramowanie dedykowane do gastronomii i hoteli.

Chart na targach EuroGastro 2015 →

Po raz kolejny mieliśmy przyjemność zaprezentować swoje produkty na Międzynarodowych Targach EuroGastro w Warszawie.
Wśród prezentowanych rozwiązań nie mogło zabraknąć najnowszej wersji naszego systemu hotelowego Chart oraz modułów z nim powiązanych – Channel Manager Hotel-In dla rezerwacji internetowych, aplikacja dla personelu Staff Helper czy też najpopularniejszy system do obsługi restauracji/baru Gastro.