Aktualności

Overbooking w hotelu →

Podstawowym celem w hotelarstwie jest sprzedaż jak największej ilości miejsc, czyli najlepiej całkowite obłożenie obiektu. Każde zwolnione łóżko to strata finansowa. Odwołane rezerwacje są utrapieniem właścicieli wielu małych hosteli, apartamentów, a także niektórych hoteli. Problem można rozwiązać, stosując overbooking.

Na czym dokładnie polega overbooking i jak wprowadzić go w hotelu? W jaki sposób zarządzać rezerwacjami oraz jakie przyjąć strategie na wypadek nadsprzedaży?

Co cechuje hotel butikowy? →

Goście hotelowi mają coraz większe wymagania, nie tylko co do jakości obsługi, ale też standardu hotelu. Komfort wypoczynku i gwarancja prywatności coraz częściej znajdują się na liście priorytetów. Doskonale zdają sobie z tego sprawę hotelarze, dlatego też coraz częściej na rynku powstają tzw. hotele butikowy.

Czym jest hotel butikowy? Co jest w nim charakterystycznego? W naszym artykule poznasz odpowiedzi na te pytania.

Zwierzęta w hotelu – tak czy nie? →

Zwierzęta w hotelu to dyskusyjny temat, który wzbudza wiele emocji, również wśród hotelarzy. Z jednej strony hotelarze chcą stworzyć miejsce, w którym każdy z gości znajdzie ofertę spełniającą jego oczekiwania, z drugiej doskonale zdają sobie sprawę, że nie każdy klient pozytywnie zareaguje na obecność czworonoga w hotelu.

Czy warto rozszerzyć ofertę o możliwość zabrania pupila do ośrodka? Czy kot lub pies w hotelu to problem? W dzisiejszym artykule spróbujemy odpowiedzieć na te pytania.

Podstawowe błędy w obsłudze gościa hotelowego →

Jakość obsługi gościa hotelowego to jeden z najważniejszych aspektów pracy każdego hotelarza i jego zespołu. Dokładając wszelkich starań, aby klient poczuł się w naszym obiekcie komfortowo i bezpiecznie, zwiększamy swoje szanse na jego ponowną wizytę i pozytywne recenzje.

Jakich więc błędów w relacji z gośćmi powinniśmy unikać? Jakie zachowania są nie na miejscu? Tego dowiecie się z dzisiejszego artykułu!

Jak wybrać hotel na wakacje? →

Mile spędzone wakacje to nie tylko nieskazitelna pogoda, piękne widoki oraz pyszne, lokalne jedzenie. Istotnym elementem jest również wybór hotelu lub innego obiektu wypoczynkowego, w którym przyjdzie nam spędzić urlop.

W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, jak wybrać hotel na wakacje. Na co zwracać uwagę? Od czego zacząć poszukiwania idealnego hotelu?

Co musisz wiedzieć przed otwarciem hotelu? →

Z raportów Głównego Urzędu Statystycznego jednoznacznie wynika, że turystyka w Polsce jest coraz bardziej popularna. Nie jest więc zaskoczeniem, że powstaje coraz więcej obiektów noclegowych. Jak założyć własny hotel? W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, o czym należy wiedzieć przed otwarciem własnego hotelu.

Jak zwiększyć zyski z dodatkowych usług znajdujących się w hotelu? →

Wszystkie pokoje są zarezerwowane, ale nikt nie chce korzystać z dodatkowych usług, takich jak restauracja czy SPA? Wbrew pozorom to problem, z którym musi zmierzyć się wielu hotelarzy. Co zrobić, by zmienić tę sytuację na swoją korzyść? Jak zachęcić ludzi do korzystania z usług dodatkowych i jednocześnie zwiększyć zyski?

System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje →

Współczesna branża hotelarska to dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw, z których wiele niezmiennie się rozrasta, działając w wielu państwach jednocześnie i korzystając z coraz większej koniunktury turystycznej zarówno w Europie, jak i na świecie. Równolegle ze znaczeniem biznesowym często wzrastają jednak także i same budynki – zwłaszcza te o najbardziej luksusowym charakterze, oczekiwanym przez rzesze dynamicznie bogacących się osób w klasie średniej i wyższych.

Jaki program do obsługi hotelu wybrać? →

Rozwiązania z zakresu obsługi obiektu hotelowego oraz gości są bardzo pomocne i potrzebne dla całego personelu. Dzięki wdrożeniu informatycznych rozwiązań możliwe jest podniesienie efektywności zarządzania, przepływu informacji oraz obsługi gości hotelowych na każdym etapie ich pobytu.

Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu →

Odnotowywanie czystości pokoju hotelowego, zasobności barku czy zgłaszanie usterek w tradycyjny sposób jest czasochłonne. Po zebraniu wszystkich danych, lista wędruje do menadżera lub na recepcję i uruchamiany jest kolejny etap działań. Staff Helper usprawnia komunikację i ułatwia zarządzanie personelem hotelowym.

Przygotowania do zmian prawnych – JPK →

Zgodnie z nowelizacją Ordynacji podatkowej z ubiegłego roku od 1go lipca 2016 r. duże przedsiębiorstwa zostaną zobligowane do przekazywania danych podatkowych w formacie XML – Jednolity Plik Kontrolny.

Targi HORECA już jutro! →

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z naszymi przedstawicielami, tym razem w Krakowie. Podczas trzech dni, 4-6 listopad 2015, na Międzynarodowych Targach Wyposażenia hoteli i gastronomii HORECA, będziemy prezentować najnowsze rozwiązania z naszej oferty.